Favoritmusik lige nu

Jeg elsker at løbe med musik i ørerne. Når benene begynder at gøre ondt, kan den helt rigtige sang hjælpe med at sparke ny energi ind i kroppen – og det er ikke altid det behøver at være hårdt pumpende technomusik, det kan sagtens være en forholdsvis stille sang der gør udslaget.

Det er ca. 2 år siden at jeg første gang skrev lidt om min favoritmusik, så jeg tænke at det var på tide med en lille update (det sjove er, at mange af sangene fra sidste post, dem løber jeg stadig gladeligt til 🙂 )

Den nemmeste måde at dele min playliste med jer på, er nok via spotify, selvom jeg egentlig ikke bruger spotify til at løbe med. Jeg er gammeldags, så jeg har en iPod shuffle (mindst 5 år gammel!) som jeg overføre musik til fra iTunes. Jeg er simpelthen ikke fan af at skulle løbe rundt med min mobiltelefon – den er bare for stor og for tung.

Without further ado…

spotify:user:113634627:playlist:3HzmzHNU2L5Wiyl0gLvv30

Skriv et svar

