Juicekur – dag 2

Juicekur dag 2Dag 2 er snart overstået, og vi hænger stadigvæk i. Lysten til slik og søde sager er ikke-eksisterende, til gengæld fantaserer jeg om mad og favorit spisesteder. Halifax burger, pizza fra Mother, indisk fra Guru, thai fra Thai Away, sunde salater fra Chilimilli, vietnamesisk fra Lé Lé og jeg kunne blive ved. Lysten til at spise/tygge rigtig mad er enorm, men som sagt, så hænger vi stadig i, og regner da også helt bestemt med at gennemføre sidste dag i morgen.

Hvordan har kroppen det?

Jeg har stadig hovedpine, og så er jeg enormt træt. Jeg sov 10 timer i nat, og måtte alligevel have en morfar på sofaen i eftermiddags. Humøret er også lidt svingende – vi går fra frelst juicedrikker til frådende pizza-elsker, der snart ikke kan holde det ud længere! Sulten popper også op i løbet af dagen, men jeg har forsøgt at dæmpe den ved at tilsætte proteinpulver til nogle af juicerne. Nu gør jeg jo ikke det her for at tabe mig, men vægten er gået 1.5 kg. ned siden i går morges (det meste med garanti væske), og den oppustede mave er forsvundet, så det er da helt bestemt værd at tage med.

Skriv et svar

