Juicekur – dagen før dagen

Jeg skal på kur! Juicekur for at det ikke skal være løgn. For et par uger siden læste jeg om “Den Fedeste Juicekur” her, og jeg må indrømme, at jeg ret hurtigt blev hooked på ideen. Jeg har investeret i bogen, og Pinsen gør at vi har fri i 3 dage, så hvad er mere oplagt end at prøve 3-dages kuren? Præcis.

Hvorfor en juicekur, når nu du normalt ikke kan fordrage kur-konceptet?

Det er der et meget simpelt svar på. Jeg er afhængig af sukker, og nogle gange kan jeg styre min afhængighed og gå udenom slik, kager, is og chips, og andre gange, som nu, har jeg perioder hvor jeg SKAL have sukker HVER dag, og gerne flere gange om dagen! Mit blodsukker styrter op og ned, og jeg spiser meget mere end hvad godt er. Jeg tager på i vægt, jeg bliver oppustet, jeg bliver ked af mig selv og så spiser jeg endnu mere. En dejlig ond cirkel opstår, og det er den jeg vil ud af NU.

Jeg håber på, at en 3-dages juicekur kan være med til at bryde cirklen, så jeg igen kan leve mere velbalanceret og sundt. Jeg kan jo dybest set godt lide at spise ordentligt, jeg får mere energi og jeg bliver gladere for mig selv.

Wish me luck 😉

Skriv et svar

