Long time no see!

Hold nu op, der er jo næsten gået et år siden jeg sidst har skrevet på bloggen. Det har der været mange gode grunde til – en af dem er især at jeg ikke har kunnet løbe og dermed ikke helt har følt at der var noget at skrive om.

Det tog desværre væsentligt længere tid at komme i gang efter operationen end jeg havde håbet på. Det er først for en måneds tid siden at jeg er begyndt at løbe stabilt igen, og selvom der stadig er en lille smule “muren” derinde, bliver det bedre og bedre. Jeg deltog i mit første 5 km i søndags og det var en stor succes, og nu på søndag står den på det første 10 km løb. Jeg løb 7.5 km i dag og det gik super fint.

Om en måned kan jeg forhåbentligt skrive halv jernmand på cv’et, for der går turen til Billund for at deltage i Challenge Denmark. Målet er at gennemføre i god stil og uden skader, og tiden er derfor fuldstændig ligegyldig. Det kan også være at jeg må udgå på løbet, men så er det sådan det er. Det er jeg meget afklaret med. Lige nu nyder jeg bare at kunne løbe igen 🙂

Jeg er ked af at have forsømt bloggen, men hvis der stadig er et par læsere derude, så er jeg glad for at i læser med 🙂

Skriv et svar

