Hvordan går det med det der træning?

Det er 9 uger siden at jeg var under kniven, og jeg tænkte det kunne være sjovt, at se hvordan træningen er gået siden da.

Nedenfor ses en graf, der viser hvor mange timer jeg har været aktiv i hver uge. Søjlerne dækker over svømning, cross-træning, cykling (transport, hometrainer, racercykel), styrketræning og gåture.

ChartTræning

 

De sidste to uger – uge 26 og 27 er jeg super tilfreds med, og det viser tydeligt at det går i den rigtige retning. Sidste sommer på samme tid, lå jeg på omkring 15-16 timer om ugen – vel at mærke på et tidspunkt hvor jeg ikke var skadet og hvor jeg løb rigtig meget. Så eftersom jeg ikke må løbe og jeg stadig skal tænke mig om mht. hvor meget knæet kan holde til, synes jeg ikke det står så slemt til.

I den her uge, uge 28, har jeg allerede “banket” 3 timer, og jeg forventer helt klart at snige mig op på omkring 11-12 timer.

Skriv et svar

