Praxtour VirtuReal Cycling

I søndags var Daniel og jeg en tur i Allerød sammen med vores mentorgruppe. Vi skulle prøve at køre på Praxtour-cykler hos Bikedreams.

Jeg var faktisk lidt bange for eventet, da mit knæ ikke er helt på toppen. Den oprindelige plan var nemlig at vi skulle en tur op af Alpe d’Huez – og den modstand var jeg ikke helt sikker på at mit bentøj kunne holde til. “Heldigvis” nåede vi kun at køre 70 km på VM Ruten 2011 – 5 omgange med Gehls Bakke som omdrejning…phew.

copenhagen

Vi kørte stafet, så der blev givet gas i 5 km, hvilet, og så givet gas igen. Super intervaltræning og super god stemning. Prøv lige at se hvor fokuseret jeg er på det her billede.

praxtour

Jeg håber ikke, at det er sidste gang vi har prøvet det her koncept. Det var super hårdt, og meget sjovere end traditionel spinning!

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

