Søndagsstatus

Untitled

Så er det sørme søndag igen – tiden flyver afsted og lige om lidt er det jul! Jeg har fået en tidlig “julegave” – armen i gips 😦

Jeg var involveret i mit første trafikuheld i går, og jeg er bare glad for at jeg slap med en brækket hånd, 5 timer på skadestuen og 3 uger i gips.

Det der skete var, at Daniel og jeg kom cyklende i de små gader i centrum af København. Det er skumringstid, men vi har lygter på. Der er masser af fodgængere der går på vejen, cyklister og biler. Lige pludselig er der en bildør der åbner (vi har ikke set bilen parkere), og jeg brager ind i den og tager af med højre hånd. Heldigvis vælter jeg ikke, men kan godt mærke at den er helt gal med hånden – det gør så ondt at jeg græder hele vejen hjem…pinligt 😦

Da vi kommer hjem, kan vi godt se, at vi må afsted på skadestuen…og ja, the rest is history – hånden er brækket og jeg må ikke foretage mig noget træningsmæssigt de næste 3 uger 😦 Derudover er selv små ting en udfordring – kan f.eks ikke selv sætte mit hår, tage øreringe af/på, spise med kniv og gaffel etc. etc. Det er kun lige med nød, at jeg kan skrive det her indlæg – det har taget meget lang tid med én hånd og musen er ubrugelig – så det bliver spændende at komme på arbejde i morgen!

Det er overdrevet ærgerligt, men som sagt, er jeg taknemmelig for at det ikke gik værre.

Ugens træning

Mandag: 1100 m svømning
Tirsdag: 8.5 km løb
Onsdag: Hviledag
Torsdag: 1 times kettle cross
Fredag: Hviledag
Lørdag: Hviledag
Søndag: Hviledag

43 km “transport-cykling”.

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

