Søndagsstatus

Så er jeg igang med træningen igen – og hvor er det lækkert at få rørt kroppen efter 1 uge på langs. Jeg har haft fokus på styrketræning i den forgangne uge, og så er der blevet løbet lidt forsigtigt igen.

Status på mit “nul slik” projekt = 14 dage uden slik og jeg har det fint!

Ugens træning

Mandag: 40 min styrketræning
Tirsdag: Hviledag
Onsdag: 60 min styrketræning
Torsdag: 37 min på cross traineren
Fredag: Hviledag
Lørdag: 5 km løb (stille og roligt!)
Søndag: 45 min styrketræning

51 km “transport-cykling”.

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

