Søndagsstatus

Så er det allerede søndag igen! Ugen der er gået har været en heftig en af slagsen. Jeg har haft travlt på arbejdet, haft meget at nå, døjet med hovedpine og haft absolut ingen energi. Træningen har derfor ikke været så intensiv som i forrige uge, og fjollet fredag blev der heller ikke lige tid til 😦

I morgen starter Daniel og jeg på nul-tolerance overfor slik. Den her uge har nemlig også budt på lidt for meget slikspisning (utroligt som humør, stressniveau og indtag af sukker hænger sammen!). Så der er lavet sund madplan og blevet ryddet ud i skabe og skuffer. Jeg glæder mig faktisk helt 🙂

Ugens træning

Mandag: Hviledag
Tirsdag: 1500 m svømning
Onsdag: Hviledag
Torsdag: 1400 m svømning (1 times svømmetræning med /tri club)
Fredag: Hviledag
Lørdag: 10 min cross trainer og 60 min styrketræning
Søndag: 4 km løb

103 km “transport-cykling”.

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

