Søndagsstatus

Det er blevet søndag, og det har været en aktiv uge. Efter at jeg var syg i sidste uge, så er der blevet gået til den og jeg har været ude på min første løbetur i laaaaang tid. Det blev til 4 km i dag, og jeg må desværre konstatere at knæet stadig driller 😦

Der er dog også gode nyheder – jeg har fået startnummer til Berlin Marathon 2014! Desværre var Daniel ikke så heldig, men vi besluttede allerede da vi meldte os til, at hvis kun én af os blev trukket ud, så tog den anden med for at heppe. Så nu er der bestilt fly til Berlin næste år. Og så må vi se hvad Daniel kan finde på at deltage i 🙂

Ugens træning

Mandag: 1500 m svømning
Tirsdag: 2 timers spinning
Onsdag: 1 times Zumba og 1 times yoga
Torsdag: 1100 m svømning (1 times svømmetræning med /tri club)
Fredag: Hviledag
Lørdag: 2,5 times spinning med /tri club
Søndag: 4 km løb og 40 min styrketræning

87 km “transport-cykling”.

Follow on Bloglovin

One thought on “Søndagsstatus

  1. Tillykke med startnummeret! Jeg fik desværre ikke noget – men håber at finde et gennem en ven efter nytår 🙂 OG ser ud til det har været en god træningsuge! Godt gået!

Skriv et svar

