Søndagsstatus

Løb har været på pause i den forgangne uge. Knæet har drillet, men i dag, efter 2½ timers spinning, føles det egentlig ok. Tror nu jeg hellere må være på den sikre side og tage en uges pause mere. Selvom jeg savner at løbe HELT vildt, så er jeg glad for at jeg har fået svømmet og styrketrænet – og så var det fedt at køre spinning i dag.

Forleden kom der besked fra Berlin – hverken Daniel eller jeg har fået startnummer til Berlin marathon 😦 Det er øv, men på den anden side så kan vi jo kigge os om efter andre løb og samtidig har vi jo startnumrene til Dublin Halvmarathon 🙂

Ugens træning

Mandag: 1400 m svømning
Tirsdag: 60 min styrketræning
Onsdag: 60 min zumba + 60 min yoga
Torsdag: 1200 m svømning (træning med /tri club)
Fredag: Hviledag
Lørdag: 60 min styrketræning
Søndag: 61.5 km cykling (2½ times spinning med /tri club)

87 km “transport”-cykling

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

