Søndagsstatus


Det blev ikke helt den uge jeg havde planlagt – rent træningsmæssigt i hvert fald. Jeg har været meget træt og drænet for energi. Så i går kom vi ikke til 3 timers spinning selvom jeg havde glædet mig – energien var der bare ikke og kroppen havde brug for en pause. Jeg ved ikke om det stadigvæk er eftervirkninger fra marathon’et.

Til gengæld blev der svømmet to gange med fokus på teknik, og i dag havde jeg min veninde Ida som personlig træner. Det giver sindssygt meget at få nye øvelser og at blive rettet på, så f.eks. dødløft og squat sidder lige i skabet. Jeg glæder mig meget til hendes input fremover, og så glæder jeg mig til at blive stærkere og til at blive en hurtigere løber (de mål vi har sat op for mig).

En anden positiv oplevelse var, at jeg for første gang i laaaaang tid var til yoga. Jeg har tænkt mig at prioritere minimum en times yoga om ugen fremover – både fordi det er sindssygt rart at blive strukket igennem, men også fordi det giver mig velvære og virker afstressende.

I den kommende uge står den på svømning, løb, styrketræning og yoga…og så skal jeg for første gang til crossfit – det er jeg virkelig spændt på!

Ugens træning

Mandag: 1.1 km svømning (1 times svømmetræning med /tri club)
Tirsdag: Hviledag
Onsdag: 60 min styrketræning
Torsdag: 1.1 km svømning (1 times svømmetræning med /tri club) og 1 times yoga
Fredag: 1,5 times løbetræning med /tri club – ca 5.5 km
Lørdag: 15 km gåtur
Søndag: 1,5 times styrketræning

97 km “transport-cykling”.

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

