Søndagsstatus

Sidste uge bar også præg af post-marathon restitution. Det er stadig mærkeligt ikke at give fuld gas og jeg savner mine løbeture. Desværre må jeg konstatere at mit venstre knæ har det elendigt 😦 Taktikken i den her uge bliver, at give knæet ro, svømme lidt mere…og så se hvordan det går på fredag til løbetræning med /tri club.

I går var jeg til Zumba Tone event i Fitnessworld – det er Zumba med håndvægte. Hold nu op hvor var det hårdt og overdrevet sjovt (ikke for mit knæ, men for sjælen). Jeg håber virkelig det er en holdtype der kunne blive fast i Fitnessworld.

Og så blev der også spist god mad i weekenden. I lørdags var mine forældre, Daniel og jeg på Avenue-T og se Dagen Før (Kim Larsen teaterkoncert), og bagefter var vi på Hansens Familiehave og spise. Uhm, biksemad til den store guldmedalje. Jeg har aldrig været i nogle af de små haver før, men det her var i hvert fald lækkert. MUMS! Dagen Før var ok – jeg elsker Jimmy Jørgensen, men det var ikke den bedste teaterkoncert jeg nogensinde har set.

Ugens træning

Mandag: 1 times spinning
Tirsdag: Hviledag
Onsdag: 3 km løb og 35 min styrketræning
Torsdag: 1.1 km svømning (1 times svømmetræning med /tri club)
Fredag: 1 times løbetræning med /tri club – ca 4.5 km
Lørdag: 6.3 km gåtur
Søndag: 1,5 times Zumba Tone (Zumba med håndvægte!)

85,50 km “transport-cykling”.

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

