1½ uge efter marathon – hvordan går det?

Ja, hvordan går det egentlig? Der er gået 1½ uge siden marathon, og hver dag er det ligesom om at kroppen har ondt et nyt sted. I går havde jeg rigtig ondt i hofterne, i forgårs var det det ene knæ og i dag er det især min venstre hæl der driller.

Sidste uge stod i restitutionens tegn (og med et par dages sygdom, havde jeg heller ikke rigtig noget valg). Men i den her uge er jeg så småt i gang igen. I søndags løb jeg 3 km på løbebånd og fik trænet styrketræning i 30 min. Mandag tog jeg en times spinning, i går var hviledag og i dag vil jeg prøve at hoppe på løbebåndet igen.

Det føles enormt mærkeligt at kroppen er SÅ træt og brugt, når nu man har været vant til 5-6 træningspas om ugen. Til spinning i mandags havde jeg svært ved rigtigt at få pulsen op, men alligevel var kroppen tung og jeg svedte helt overdrevet i forhold til intensiteten. Nå, jeg kender jo årsagen, så bliver vel nødt til at give kroppen lidt tid til at komme sig ordentligt.

I aften skal Daniel og jeg til foredrag om mentaltræning og motivation i /tri club danmark. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Men det bliver hårdt i morgen at komme op kl. 5 til svømmetræning, når det bliver sent i aften. Den tid den glæde 😉

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

