Søndagsstatus

Det har været en travl uge, så jeg har desværre forsømt bloggen lidt 😦 Det skal jeg nok rette op på i den kommende uge.

I dag har både Daniel og jeg løbet Powerade Copenhagen Half Marathon og vi har begge to barberet 10 minutter af vores PR!!!! Det er helt vildt så meget vi har rykket os siden starten af året. Racerapport kommer – forhåbentligt – i morgen. Nu skal jeg slappe af på sofaen resten af dagen og hvile de ømme stænger. 100000000000 tak til de søde heppere på ruten – i gjorde løbet meget bedre for mig 🙂

Ugens træning

Mandag: 5.66 km løb (1½ times teknik/basis træning med /tri club)
Tirsdag: 50 min styrketræning
Onsdag: 6 km løb
Torsdag: 1 km svømning (1 times svømmetræning med /tri club)
Fredag: Hviledag
Lørdag: Hviledag
Søndag: 21.67 km løb (Powerade Copenhagen Half Marathon)

122 km “transport-cykling”.

Follow on Bloglovin

2 thoughts on “Søndagsstatus

  1. Lyder som en god halvmaraton 🙂 Fedt at læse mere. Hvordan er det at træne med en klub? Giver det noget? Eller gør det noget lettere? Jeg træner selv alene, men overvejer kraftigt at melde mig ind i en klub. Synes dog det kan være svært, når alle er på så forskelligt niveau?

    • Hej Anders,

      1000 tak for din kommentar – det gør mig altid så glad at vide der er nogle derude 🙂 Og så er jeg VIRKELIG glad for at jeg nu har fået din blog på min “læseliste”. Jeg glæder mig til at følge med 🙂

      Jeg har kun trænet med /tri club denmark de sidste to uger. Indtil videre er det blevet til 2 gange svømning og 1 gange løbetræning. So far so good vil jeg sige. De er rigtig gode til at tilgodese de forskellige niveauer, så alle kan være med. Allerede nu kan jeg mærke at jeg har rykket mig helt vildt på crawl og henover vinteren glæder jeg mig især til deres spinningmarathons i weekenderne. Derudover er det virkelig givende at møde folk der er ligeså skøre passionerede som én selv – så på sigt tror jeg at både Daniel og jeg får enormt meget ud af det sociale. Men det kan være jeg skal komme med en “anmeldelse” når vi har været medlemmer lidt længere og deltaget i flere ting 🙂

      /Randi

Skriv et svar

