Søndagsstatus

Så er der gået endnu en uge – og der er nu kun 3 uger til marathon! Tiden flyver jo afsted, men jeg føler mig klar og jeg glæder mig helt vildt 🙂

I går deltog Daniel i sin første 1/4 jernmand – 1 km svømning, 45 km cykling og 10 km løb. Mega sejt – det får mig kun til at glæde mig endnu mere til at vi begge to skal deltage i den halve næste år.

I den kommende uge skal vi for første gang til træning i vores tri-klub. Vi starter ud med løbetræning i morgen og svømmetræning torsdag morgen – nøj, det bliver spændende.

Ugens træning

Mandag: 50 min styrketræning
Tirsdag: 11 km løb
Onsdag: 2 km svømning
Torsdag: 45 min styrketræning
Fredag: 8 km løb
Lørdag: Hviledag
Søndag: 7 km løb

Og 91 km “transport”-cykling.

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

