Nyt outfit til efteråret

Så kan vi snart ikke komme udenom det længere – efteråret begynder så småt at lure i horisonten og det er nok snart slut med bare ben og korte ærmer.

Som bekendt går jeg helst ikke ned på udstyr, og da jeg også godt kan lide at belønne mig selv, synes jeg det var på sin plads at jeg fik en “Flot du gennemførte halvmarathon og har løbet 30 km”-gave.

Ny løbejakke fra Nike og lange kompressionstights fra 2XU.

Untitled Untitled

Jeg er DYBT forelsket i mine nye tights og det er bestemt ikke sidste gang jeg køber 2XU – ja, det er dyrt, men det er alle pengene værd. Jeg fandt dem dog lidt billigere hos Wiggle. Materialet de er lavet af, er bare så super blødt og de sidder perfekt. Jeg har løbet en enkelt tur i dem, og WOW!

Jakken fra Nike blev jeg allerede forelsket i i det tidlige forår, men jeg syntes den var lige dyr nok – heldet ville at den kom på udsalg i Marathon Sport og haps var den min 🙂

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

