Under 1 time på 10 km!

I torsdags skete det endelig! Jeg kom under en time på 10 km! Og så skete det endda helt spontant. Det skulle bare have været en enkel omgang rundt om søerne, men benene føltes gode, og før jeg vidste af det havde jeg løbet 15 km. Min nye rekord på 10 km hedder nu 59:11 🙂

Untitled

I går løb vi endnu engang Parkrun i Fælledparken – det var varmt og alt for fugtigt – ikke lige en kombination der passer mig. Så hellere giv mig lidt skyer og evt. en byge eller to. Alligevel blev Daniel og jeg fanget i “overlegen” stil.

Nu er det blevet søndag, og den første ferieuge er gået. I dag er blevet brugt på altanen – en velfortjent hviledag efter en uge med MASSER af træning. Morgenen startede ud med proteinpandekager med jordbær – og, indrømmet, lidt nutella 🙂

Untitled

Varmen har også ramt Luna – som helst vil ligge inde i skyggen.

Untitled

Follow on Bloglovin

2 thoughts on “Under 1 time på 10 km!

Skriv et svar

