Ferietid = tid til træning

Daniel og jeg har ferie de næste 3 uger, og alle uger skal bruges i “Wonderful Copenhagen”. Når vejret er så fantastisk som det er lige nu, gør det mig ingenting at være hjemme i sommerferien 🙂

4 dage inde i ferien og vi har allerede været ret produktive!

Fredag fejrede vi ferien med cheesecake hos Bertels Kager – MUMS!

2013-07-19 20.13.57

I lørdags var mine forældre på besøg – de hjalp os med at få hængt de nye cykler op i vores arbejdsværelse.

Untitled

Om aftenen kørte vi en tur rundt om Amager og ud til Avedøre – i alt 47 km.

Søndag stod den på laaaang løbetur – min mave var dog ikke helt enig. Det er første gang jeg har kæmpet med maveproblemer på en løbetur, og rent madmæssigt kan jeg ikke regne ud hvad der gik galt. Fik dog klaret mig igennem lidt over 15 km…

I går lagde vi hårdt ud med at hygge på altanen med morgenmad og spændende læsestof.

2013-07-22 10.14.45

Untitled

Derefter gik vi en tur over i Nyhavn og tog årets første kanalrundfart – så hyggeligt og MEGET varmt!

2013-07-22 11.35.16

I går aftes var feriens hidtidige højdepunkt – ROBBIE WILLIAMS i Parken! Hold nu op hvor var det fedt!!!

2013-07-22 20.23.35

I dag sov vi længe, trænede 1 times styrketræning og nu venter der snart 40-50 km på racercyklerne – endnu en dejlig feriedag 🙂

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

