Meet my new friend – IZZY!

For 1½ uge siden blev vores racercykler stjålet fra vores kælderrum. Jeg blev ENORMT ked af det, både fordi der blev begået indbrud, men også fordi jeg var virkelig glad for min gamle cykel.

Nå, nu er der gået lidt tid, forsikringen er på plads og i går hentede vi så vores nye cykler hos Heino i Brøndby. Her må jeg lige indskyde, at Heino ydede en super service overfor os. Vi var der både i fredags og i mandags og fik begge gange super betjening af henholdsvis Frank og Benny. Da vi hentede dem valgte vi begge to sadeltasker, som selvfølgelig røg på cyklerne med det samme – det var først da vi kom hjem at vi opdagede, at de begge var blevet udstyret med slanger og dækjern (lyserøde til mig og blå til Daniel) – det er måske en lille ting, men det er stadigvæk en betænksom og rar detalje, som bare lige gør købsoplevelsen lidt mere lækker – tak Benny.

Her er han så – mød IZZY! (ja, jeg har en tendens til at give mine cykler navne…den sidste racer hed Speedy og min city bike hedder Dexter…you got a problem with that? :)).

Untitled

Selv Luna ser ud til at være glad for ham

Untitled

Det bedste er at vejrudsigten i aller højeste grad råber på cykelture de næste par dage – så jeg glæder mig helt enormt til at lære Izzy bedre at kende. I aften står den dog på let løb og yoga 🙂

Follow on Bloglovin

Skriv et svar

