Ikke flere skader, tak!

Follow my blog with Bloglovin

Det er ingen hemmelighed, at jeg har kæmpet med skader – altså ikke de der der kan flyve, men dem i benene og fødderne…men efter min seneste skade efter halvmarathon, har jeg besluttet mig for at kæmpe MOD skaderne i stedet – så jeg forhåbentligt helt slipper for at få dem.

Min strategi:

  1. Don’t be a hero! Lyt til min krop og mine ben – hvis det føles “forkert”, så lad være med at løbe over evne!
  2. Styrketræningstyrketræningstyrketræning
  3. Lad være med at løbe med kompressionssleeves – jeg får ALTID ondt i mine “I kill u” sener bagefter…
  4. Få flere proteiner indenbords lige efter træning
  5. HUSK restitution!
  6. Stræk ud – var til min første yogatime i laaaang tid i går…og det føltes fantastisk 🙂
  7. Løb med kortere skridt

Og husk:

Skriv et svar

