Der løbes igen :o)

Asics

Så er jeg langt om længe tilbage i løbeskoene, og for pokker hvor er det dejligt! Fysioterapeuten gav grønt lys for 2 uger siden, og siden da har jeg løbet fire gange! Og jeg kan ikke mærke noget i min fod!!! Oh happy joy joy 🙂

Jeg var så heldig, at jeg igennem Løbeklubben på Facebook, vandt et startnummer til FEMINAs kvindeløb den 26. maj, så der fik jeg virkelig taget hul på løbet igen. Det var faktisk et godt arrangeret løb, og ruten gennem Fælledparken var ganske glimrende. Samtidig var det en meget fin tshirt man fik og goodie baggen indeholdt rent faktisk ting man kunne bruge. Super cool 🙂

Det næste løb der venter, er Københavns Kvindeløb den 16. juni – det glæder jeg mig rigtig meget til…og så skal jeg jo være viking for en dag! Jeg har nemlig også været så heldig at vinde et startnummer til Warrior Dash som foregår i Valby den 22. juni. 15 forhindringer fordelt på 5,3 km. Det bliver virkelig sjovt og en udfordring 🙂

Den kommende weekend skal dog bruges til søs – der er dømt kajakkursus for alle pengene 🙂

Skriv et svar

