Running to the beat

Jeg elsker at høre musik når jeg er ude og løbe, og jeg kan glemme alt om tid og sted hvis den rigtige sang kommer på.

Al smag er selvfølgelig individuel, men her er nogle mine favoritter:

Flo Rida – Right Round
Den gør mig simpelthen så glad og så har jeg Tømmermænd i Vegas kørende på den indre skærm når den kommer på.

Guru Josh Project – Infinity 2008
Man kan komme helt i trance af den og benene løber næsten helt af sig selv.

David Guetta feat Kid Cudi – Memories
Tænker på hvordan de filmer Kid Cudis fødder i videoen og igen et nummer man bliver i godt humør af.

Yeah Yeah Yeahs – Zero
“Makes me feel like a mad man on the run”

The Knux – Bang! Bang!
Får mig til at tænke tilbage på de super gode spinningtimer i Valby.

Gnarls Barkley – Run
Run away…run children…run for your life!

Neon Trees – Animal
Minder mig om vores tur til Californien, hvor vi hørte den her mens vi kørte ned af Highway 1 🙂

David Guetta & Chris Willis ft Fergie & LMFAO – Getting Over You
Party party party – så fedt et beat!

Roy Orbison – Drove All Night
Den er bare super at løbe til!

Kaiser Chiefs – Never Miss A Beat
God til intervaller og så er den en god “power song” når benene begynder at gøre ondt.

LMFAO – Sexy and I Know It
Jeg får simpelthen lyst til at lave de mest funky moves til den her.

Jeg kunne blive ved med den her liste og jeg har mange flere favoritter, men nu skal vi til

FAVORITTEN

over alle favoritter:

Skriv et svar

