Friløbet 2012

Der kom til at gå lidt længere tid siden den sidste post, end jeg lige havde regnet med. Arbejde, træning og alt muligt andet kom lige på tværs.

Men men, der bliver stadig løbet! I søndags deltog Daniel og jeg i Nykredit Invest Friløbet 2012 – og det gik over al forventning. Jeg løb de 10 km. på 1:05:28 og er fuldt ud tilfreds. Der var to flaskehalse, hvor jeg blev tvunget til at gå i ca. 15-20 sekunder og så stoppede jeg også op i ca. 30 sekunder for at få en tår vand – men ellers løb jeg hele vejen, hvilket jeg er lidt stolt over 🙂 Som udgangspunkt var det et rigtig godt løb, men som sagt var der nogle flaskehalse der ikke var så hensigtsmæssige – men folk gav ok med plads og jeg blev kun skubbet et par gange. Turen igennem Tivoli var en oplevelse i sig selv, og jeg fik faktisk lidt kuldegysninger da vi løb ind af hovedindgangen – jeg kan ikke helt forklare hvorfor.

Her er beviset på at jeg i hvert fald havde et startnummer

Friløbet

Og her er beviset på at jeg gennemførte 😉

Friløbet resultat

Jeg er startet på et 20-ugers maratonprogram fra bogen The Nonrunner’s Marathon Guide for Women. Daniel mener at det er for hårdt (4x løb om ugen), men jeg synes det ser rimeligt overskueligt ud. Lad os se hvad jeg mener om et par uger 😉 Så skal jeg også nok anmelde bogen så snart den er læst HELT færdig.

Og en lille status på projekt vægttab – der er nu tabt 4 kg!

Skriv et svar

