Venindeløb 2012

I dag blev der løbet venindeløb i Amager Strandpark og jeg fik slået min egen rekord med 1 sekund…jo jo, bedre end ingenting. Mit venstre knæ og ankel har gjort en anelse ondt siden de 10 km. i mandags, men under de 5 km. i dag gik det overraskende godt. Jeg er så stolt af både Marianne og Charlotte på billedet herunder. Marianne fordi hun er blevet en super løber på ret kort tid og Charlotte fordi hun løb drønhamrende hurtigt, selvom hun ikke har løbet i flere måneder! Sejt løbet ladies 🙂

Som udgangspunkt var det et meget godt arrangeret løb – dog var vi alle enige om, at der var for lidt plads på ruten. Lige efter start var der et skarpt sving til venstre og en meget smal sti – det gav en del flaskehalsproblemer. Og så er der altså en del deltagere der stadig ikke helt har forstået konceptet med at holde til højre når man f.eks. stopper for at gå. Jeg var ved at brage ind i flere undervejs og ens rytme blev hele tiden afbrudt. Men igen, en god søndagsløbetur sammen med dejlige mennesker 🙂

I dag er det en måneds tid siden at Daniel og jeg startede med at bruge app’en “myfitnesspal” til at tælle kalorier. Status er at jeg har tabt mig 3 kg og er blevet meget mere bevidst om hvad jeg egentlig har lyst til at “spilde” mine kalorier på. Det er også fedt allerede at kunne mærke det på mit tøj – i går var jeg i H&M og det var første gang i lang tid at jeg ikke kiggede mig i spejlet og kun så negative ting – jeg følte mig godt tilpas! FED fornemmelse – så jeg klør på og håber på at få smidt yderligere 7 kg.

3 damer på tur (plus 2 mere der ikke var så fotovillige)

Venindeløb 2012

Træt men klar til at løbe

Venindeløb 2012

In action
Venindeløb 2012

Skriv et svar

