10 km!!!

Efter en rigtig god koncert med Lady Gaga i søndags, havde Daniel og jeg taget fri om mandagen. Da jeg vågnede kunne jeg mærke at benene var gode (det var hovedet måske ikke helt)…men jeg besluttede at tage tyren ved hornene og kastede mig ud i at løbe 10 km. for første gange i MANGE MANGE år! Efter en time og ni minutter kom jeg “i mål” og var pavestolt. Så nu ved jeg at jeg kan gennemføre Friløbet om et par uger 🙂

På søndag står den på Venindeløb i Amager Strandpark og jeg glæder mig.

Her lige to billeder fra DHL 🙂

DHL 2012

DHL 2012

Skriv et svar

