YES!!!

Inden for den sidste uge, har jeg slået min personlige rekord på 5 km to gange! Første gang var i lørdags til mit første, og absolut ikke sidste, Parkrun i Fælledparken. Folk løb virkeligt hurtigt, så jeg måtte jo gøre mit bedste = rekord slået.

I aften gjorde jeg det så igen til DHL-staffetten – og jeg kom langt om længe under 30 min!!! Godt nok kun med et sekund, men rent psykologisk er jeg under nu! Rigtig fed fornemmelse!

Vores “tab os”-projekt går også rigtigt godt. Jeg har tabt 2 kg på 2 uger og det er faktisk ikke så slemt at leve for færre kalorier. Der er stadig plads til slik og sodavand – bare ikke i de samme mængder som før.

Skriv et svar

