Ready, set, GO GO GO!

Om ca. 24 timer befinder jeg mig i Amager Strandpark, hvor jeg skal deltage i KMD 4:18:4 – og NØJ, hvor jeg glæder mig!

Jeg glæder mig faktisk så meget, at jeg allerede har fundet alt mit gear frem til i morgen – se bort fra katten Luna – hun bliver hjemme 🙂

Preparing for KMD 2012

Og hvad slæber man med, når man skal ud og svømme 400 m, cykle 18 km og løbe 4 km? Jeg har taget en joggingdragt med til før og efter løbet, min tridragt fra Craft, sportsbh, løbesokker, en tshirt til hvis det er koldt når jeg kommer op af vandet, nummerholder, chipholder, løbesko, badehætte (til at have indenunder den badehætte vi får udleveret), svømmebriller og gel. Og så er der jo lige de ting, som der ikke er billeder af…racercyklen, cykelskoene, hjelmen, pulsuret og cykelbrillerne…og nå ja, en rygsæk til at have hele skidtet i 🙂

I mandags fik jeg svømmet for sidste gang inden løbet – det blev til 2000 m på en time, og næsten halvdelen af disse blev “crawlet”. Jeg er virkelig elendig til crawl, men jeg gør mit bedste for at blive bedre. Lige nu er det helt store hit for mig, at svømme med en pull buoy – den hjælper mig virkelig til at holde rumpen højere oppe i vandet, mens jeg koncenterer mig om armene.

I går var sidste løbedag – det blev til lidt over 5 km rundt om søerne, og det gik faktisk rigtig fint.

Så overall føler jeg mig så klar til race i morgen…og så glæder jeg mig også lidt til at fejre min fødselsdag i forhåbentligt dejligt vejr i Amager Strandpark.

Skriv et svar

