Hviledag og velkommen til!

I dag har vi holdt hviledag – vi er i gang med 2. uge af vores sommerferie og i går blev der trænet hårdt! Det blev til lidt over 5.5 km på løbebåndet og 1500 m svømning. Jeg er ved at føle mig ganske godt klar til KMD 4:18:4 i Amager Strandpark den 9. august. Det er ikke ligesom sidste år, hvor jeg var syg og temmelig nervøs. I år ved jeg hvad der venter mig, og vejret kan ganske afgjort kun være bedre end sidst…og dog…den danske sommer er jo en uberegnelig størrelse!

Men velkommen til. Ideen er, at denne blog skal være min tro følgesvend på vejen mod mit første maraton. Mere følger 🙂

Skriv et svar

